اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور | شناسه دو کاندیدا اعلام شد پایان تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ویدئو | سخنگوی ستاد انتخابات: تعداد بسیار محدودی افزایش شعب اخذ رای خواهیم داشت نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بورل: بسته تحریمی علیه ایران روی میز است| درباره ادامه مذاکرات رفع تحریم‌ها باید صبر کنیم

  • کد خبر: ۱۲۹۹۵۱
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
بورل: بسته تحریمی علیه ایران روی میز است| درباره ادامه مذاکرات رفع تحریم‌ها باید صبر کنیم
 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تکرار ادعا‌ها و اظهارات مداخله‌جویانه درباره حوادث اخیر از بسته تحریمی جدید علیه ایران خبر داد که در دست بررسی وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، جوزپ بورل در آستانه نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا افزود: این تحریم‌ها در حمایت از حوادث اخیر ایران است و در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه خود در امور ایران ابراز امیدواری کرد که در جلسه امروز تصویب شود.

وی افزود که امروز درباره سایر مسائل پیرامون روابط با ایران هم بحث خواهد شد.

بورل در پاسخ به سوالی درباره ادعای استفاده از پهپاد‌های ساخت ایران در جنگ اوکراین نیز گفت: این موضوع در جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: ما به دنبال شواهد محکمی خواهیم بود که ایران با قوی‌ترین لحن ممکن آن را رد کرده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تاثیر وضع تحریم‌ها بر توافق هسته‌ای هم ادعا کرد که تحریم‌ها با آنچه او "سرکوب معترضان ایرانی خواند" مرتبط است.

بورل اضافه کرد: این بسته تحریمی (از قبل) مورد بحث قرار گرفته و آماده شده است و اطمینان دارم که امروز تصویب می‌شود.

بورل در بخش دیگری از اظهارات خود به اهمیت برجام اشاره کرد و گفت: این توافق همواره برای من منشاء امنیت در منطقه (غرب آسیا)، برای ما در اروپا و فراتر از آن بوده است. همانطور که می‌دانید مذاکرات در هفته‌های اخیر متوقف شده و انتظار حرکتی (در این زمینه) ندارم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به عامل اصلی وضع موجود در اجرای برجام و اینکه کدام کشور همچنان قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره توافق هسته‌ای را نقض می‌کند، افزود: (وضع موجود) مایه تاسف است، چون ما خیلی به توافق نزدیک بودیم. باید صبر کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->